Hyundai представила новий 2026 Palisade, який став більшим і розкішнішим, а також отримав нову гібридну версію. Модель стала довшою і ширшою, з удосконаленими технологіями, такими як подвійні 12.3-дюймові дисплеї, вбудована відеокамера та нові режими водіння: грязь, пісок і сніг. Інтер’єр став більш преміальним, з можливістю використання шкіри Nappa та електричними сидіннями третього ряду.
Однак, з усіма цими покращеннями, новий Palisade без гібрида виявився значно повільнішим. Незважаючи на те, що швидкість не є критично важливою для більшості покупців сімейних SUV, це варто врахувати, якщо вам важливо, як автомобіль реагує під час обгону або при злитті з потоком.
Згідно з незалежними тестами, модель Palisade XRT Pro AWD з 3.5-літровим V6 двигуном розганяється до 60 миль/год за 8.1 секунд. Це на 1.7 секунд повільніше, ніж попередня модель з 3.8-літровим двигуном, яка досягала цієї швидкості за 6.4 секунди. Новий двигун забезпечує 287 кінських сил та 260 фунт-футів крутного моменту, що трохи нижче показників старої моделі.
Крім того, новий Palisade важить 4,792 фунти, що на 370 фунтів більше, ніж раніше. Додаткова вага, разом із менш потужним двигуном, робить нову модель менш динамічною.
Hyundai також представила перший гібрид Palisade, який об’єднує 2.5-літровий турбований двигун з двома електромоторами. Загальна потужність становить близько 329 кінських сил і 339 фунт-футів крутного моменту, з можливістю буксирування до 4,000 фунтів. Чи зможе гібрид подолати проблеми з швидкістю, які має негібридна модель, поки що залишається під питанням.
