Amazon розпочинає продаж нових та вживаних автомобілів через свою платформу. Згідно з нещодавнім оголошенням, компанія вже почала співпрацювати з дилерами, які можуть розміщувати свої пропозиції на сайті. Спочатку в продажу будуть представлені автомобілі Hyundai, але в майбутньому планується розширення асортименту.
Програма Amazon Autos стартувала в Лос-Анджелесі, з планами на розширення в інші міста США. Клієнти можуть шукати автомобілі на основі геолокації – їм будуть показувати лише ті оголошення, які знаходяться в радіусі 75 миль від їхнього місцезнаходження. Також доступні фільтри для вибору в радіусах 50 і 25 миль.
Клієнти можуть не лише купувати, а й орендувати автомобілі, а також записуватися на тест-драйви через сайт. При покупці автомобіля пропонується триденна політика повернення та мінімальна гарантія на 30 днів або 1,000 миль. Серед доступних моделей – Hyundai Palisade, Kona, Tucson, а також автомобілі інших марок, таких як Jeep і BMW.
Ця ініціатива Amazon має на меті залучити нових клієнтів завдяки прозорості цін, без прихованих зборів та доступу до історії кожного автомобіля.