Американці готові купувати китайські автомобілі

Згідно з новим звітом 2025 Market Outlook від групи Dave Cantin і Kaiser Associates, 40% американських споживачів готові розглянути можливість покупки автомобілів китайського виробництва. Це свідчить про зміни в ставленні до китайських марок у США, незважаючи на політичні бар’єри та ставлення до імпортних товарів.

У звіті зазначається, що 75% дилерів у США очікують появи китайського бренду на ринку в найближчий рік. Це відбувається на фоні політичного клімату, який залишає споживачів і виробників в невизначеності. Як зазначає Браян Гордон, президент Dave Cantin Group, “доступність автомобілів залишається ключовою темою, яка впливає на рішення покупців”.

Попри позитивні настрої серед споживачів, ситуація з доступністю китайських автомобілів у США залишається під питанням. В умовах, коли адміністрація активно виступає проти імпорту, особливо з Китаю, подальший розвиток подій може бути ускладнений.

На додаток, в звіті підкреслюється, що американський ринок досяг “піку вантажівок”. Споживачі все більше цікавляться більш доступними варіантами, такими як седани, що підштовхує виробників до змін у асортименті.

Крім того, китайські виробники електромобілів значно наростили свою частку на європейському ринку, що може свідчити про їхні амбіції на американському ринку в майбутньому.