Автодилери повертаються до тактики з 90-х років для підвищення продажів. Зараз, в умовах повільної економіки, дилерам важко продавати автомобілі, адже виробники часто просто постачають нові автомобілі без запитів з боку дилерів. За словами Девіда Лонга, виконавчого директора Hansel Auto Group, для зростання бізнесу необхідно будувати довгострокові відносини з клієнтами.
Дилери починають усвідомлювати, що клієнти мають бути в центрі уваги, а не просто об’єктами для отримання комісії. Лонг згадує, що в 90-ті роки спілкування з клієнтами було більш персоналізованим, а це позитивно впливало на показники бізнесу. Наприклад, зростання повторних покупок і рекомендацій стало помітним.
Хоча дилери пробують різні стратегії для підвищення продажів, такі як безпереговорна ціна, це не завжди приносить бажані результати. Важливо, щоб клієнти відчували довіру і цінність під час покупки, оскільки це підвищує ймовірність повернення до того ж дилера в майбутньому.
Автодилерам потрібно враховувати, що лояльність до бренду не є стабільною. Лише половина потенційних покупців готові залишитися в рамках одного бренду при повторній покупці. Тому спілкування з клієнтами та їхнє почуття важливості є критично важливими для підтримки лояльності.
