Депутати Палати представників США ухвалили новий податковий законопроект, відомий як “Великий красивий законопроект”, який пропонує можливість вирахування відсотків за автокредитами до $10,000. Це означає, що платники податків, які подають детальну декларацію або користуються стандартним вирахуванням, не сплачуватимуть податки з відсотків за автокредитами в межах цієї суми. Проте, право на вирахування залежить від доходу та типу автомобіля, який ви купуєте.
Вирахування буде знижуватися на $200 за кожну тисячу доларів модифікованого скоригованого валового доходу понад $100,000 для одиночних платників і $200,000 для спільних платників, згідно з даними Tax Foundation. Одиночні платники, які заробляють понад $149,000, та спільні платники, що отримують понад $249,000, не матимуть права на вирахування відсотків за автокредитами. Кваліфіковані особи зможуть отримувати це вирахування для автокредитів, взятих у період з 2025 по 2028 рік, поки тимчасове вирахування не закінчиться. Крім того, вирахування діє лише для автомобілів, які були остаточно зібрані в США.
Типи автомобілів, що підлягають вирахуванню, включають позашляховики, легкові автомобілі, вантажівки, фургони, мотоцикли, всюдиходи та автодомики. Якщо законопроект пройде через Сенат і стане законом, водії можуть очікувати найбільше вирахування в перший рік кредиту, оскільки більшість щомісячних платежів покривають відсотки, а не основну суму.
Середній новий автокредит у травні має середню процентну ставку 4.77% для тих, у кого кредитний рейтинг FICO від 781 до 850. Якщо середній водій сплатить $2,000 за відсотками по автокредиту за рік, він зможе зекономити $400 на податках.
Орендовані автомобілі, комерційні транспортні засоби та автомобілі з аварійними титулами не підлягають вирахуванню відсотків за автокредитами. Чи включає законопроект вирахування для вживаних автомобілів, поки що неясно. Хоча всі американці з радістю приймуть вирахування відсотків за автокредитами, законопроект також передбачає, що власники гібридних автомобілів платитимуть на $100 більше щорічно за реєстрацію, а власники електромобілів — $250. Очікується, що ці збори принесуть близько $40 мільярдів протягом наступного десятиліття для Фонду довіри національних доріг, який фінансує різні інфраструктурні проекти.
Незважаючи на те, що багато американців з нетерпінням чекають на вирахування податків на відсотки за автокредитами, які не були доступні з часів президентства Рональда Рейгана, вплив запропонованого законопроекту виглядає відносно незначним. “Я не знаю багатьох людей, які вирішать купити автомобіль лише тому, що зекономлять на податках $400. Тому ми не вважаємо це захопливим пропозицією для стимулювання продажів автомобілів”, – зазначив головний економіст Cox Automotive Джонатан Смок, згідно з Bankrate.