Компанія Plus Automation, яка розробляє програмне забезпечення для автономних водіїв, планує протестувати безпілотні вантажівки у 2026 році, а вже у 2027 році почати їх постачання виробникам вантажівок. Зараз Plus співпрацює з Traton Group, Hyundai та IVECO.
Виконавчий директор Traton прогнозує, що до 2035 року автономні вантажівки класу 8 складуть 15-20% всіх продажів. Хоча розвиток повної автономії відбувається повільніше, ніж очікувалося, тепер компанія Plus має намір вивести свої вантажівки на ринок значно раніше, ніж планувалося.
Нагадаємо, що Plus Automation, базується у Каліфорнії, планує провести об’єднання з Churchill Capital Corporation IX для збору 300 мільйонів доларів перед запуском свого програмного забезпечення SuperDrive. Це дозволить компанії стати публічною зі вартістю 1,2 мільярда доларів.
Перші вантажівки, обладнані програмним забезпеченням Plus, будуть мати традиційні елементи управління, такі як кермо, для можливого втручання водіїв у разі необхідності. Тестування проходитиме в Техасі, де регуляторна база є сприятливою.
Вантажівки працюватимуть без резервного водія і зможуть автономно пересуватися між терміналами. Вони, однак, не будуть перевозити небезпечні вантажі або великогабаритні вантажі.
Крім того, Adams, віце-президент компанії, зазначив, що нова адміністрація відкриває можливості для створення федеральних регуляцій для автономного транспорту, що сприятиме міжштатним перевезенням.