Автономні вантажівки майбутнього: що нас чекає?

Австралійська компанія Applied EV оголосила про партнерство з британським розробником автономних технологій Oxa для впровадження комерційних автономних транспортних засобів. Новий автомобіль Blanc Robot, заснований на модифікованій платформі Suzuki Jimny, є автономним транспортним засобом рівня SAE Level 4, призначеним для виконання завдань, які вважаються “нудними, брудними, складними або небезпечними”.

На сьогоднішній день більшість прототипів автономних вантажівок та фургонів базуються на існуючих моделях, але майбутнє може змінитися з розширенням використання SAE Level 4 автомобілів. Це дасть змогу зменшити витрати, усунувши необхідність в кабіні з сидіннями та кермом.

Blanc Robot дозволяє максимізувати внутрішній простір завдяки розміщенню електродвигуна та сенсорів на підлозі, що забезпечує гнучкість у використанні. Цей вантажний автомобіль також може використовуватися для автоматизації муніципальних завдань, таких як санітарна обробка та доставка.

Керівник Applied EV Джуліан Бродбент зазначив, що попит на автономні автопарки, які можуть інтегруватися в бізнес, зріс. Однак, для комерційного впровадження таких транспортних засобів потрібні законодавчі зміни та розширення зарядної інфраструктури.

Виробництво першої партії з 100 одиниць вже розпочато, але повномасштабне виробництво ще потребує часу. Oxa сподівається на успішну співпрацю з Applied EV для прискорення автоматизації повсякденних завдань у транспортному секторі.

Чи стануть автономні вантажівки звичайним явищем у найближчому майбутньому, залишається питанням. Але прогнозується, що до 2035 року в США значна частина вантажівок може бути автономною.