BMW розпочала серійне виробництво свого шостого покоління електродвигуна eDrive, який стане ключовим елементом нової платформи Neue Klasse. Виробництво запустили на заводі BMW у Штайрі, Австрія. Цей двигун буде використовуватися у нових електрокарах, починаючи з BMW iX3, який запланований на 2026 рік.
Двигун Gen6 є частиною нової електричної трансмісії, розробленої разом із новою технологією акумуляторів BMW. Вона включає високоефективну 800-вольтову електричну архітектуру та оновлену циліндричну форму акумуляторів, яка забезпечує на 20% вищу енергетичну щільність у порівнянні з попереднім поколінням. Це дозволить збільшити запас ходу на 30% та отримати 220 миль (350 км) лише за десять хвилин зарядки.
Neue Klasse також впроваджує значні зміни в програмному забезпеченні автомобілів BMW. Зональна проводка знижує складність і вагу, тоді як чотири централізовані контролери виконують завдання, пов’язані з динамікою водіння, інформаційно-розважальними системами та допомогою водієві. Нова архітектура забезпечує в 20 разів більше обчислювальної потужності, ніж поточні системи.
BMW планує випустити 40 моделей на основі Neue Klasse, включаючи електричну версію 3 Series та продуктивний iM3, який з’явиться до 2027 року. Двигун Gen6 модульний, масштабований та розроблений з урахуванням гнучкості платформи, що дозволяє використовувати його в передньопривідних, задньопривідних та повнопривідних конфігураціях.