BMW та Mercedes змагаються у технології твердотільних акумуляторів, які обіцяють легшу вагу, більшу щільність енергії та кращу термічну безпеку для електромобілів. BMW проводить випробування твердотільних елементів, розроблених компанією Solid Power, у своїй моделі i7. Ці елементи розміщені в призмоподібних модулях, і наразі компанії працюють над управлінням розширення елементів.
Відзначимо, що BMW почала співпрацю з Solid Power ще у 2016 році, а у 2021 році інвестувала в компанію. BMW планує запустити прототипну лінію з виробництва акумуляторів на основі технології Solid Power у Німеччині, хоча терміни запуску поки що не оголошені.
У той же час Mercedes тестує акумулятори від Factorial Energy у своїй моделі EQS, що обіцяє понад 1000 км пробігу на одній зарядці. Хоча обидва автовиробники активно працюють над новими технологіями, питання про те, хто перший впровадить твердотільні акумулятори в серійне виробництво, поки залишається відкритим.
Експерти підкреслюють, що, попри значні переваги твердотільних акумуляторів, їх масове виробництво стикається з певними інженерними бар’єрами, які ще потрібно подолати.