BMW впроваджує композити з натуральних волокон у виробництво

BMW планує використовувати композити з натуральних волокон на основі льону в серійних автомобілях. Німецький автовиробник співпрацює з компанією Bcomp, що спеціалізується на чистих технологіях, для впровадження натуральних композитів, які вже використовуються в автомобілях BMW, таких як Formula E, M4 DTM та M4 GT4.

Згідно з повідомленням BMW, використання композитів з натуральних волокон допоможе зменшити викиди CO2. Після успішних випробувань у гоночних автомобілях, компанія планує почати впровадження цих матеріалів у серійне виробництво.

Хоча точні терміни впровадження та деталі заміни вуглецевих волокон поки не розголошуються, BMW стверджує, що зміна даху з вуглецевого волокна на натуральний композит може зменшити викиди CO2 на 40%. Це важливо, оскільки Європейський Союз розглядає можливість внесення вуглецевого волокна до списку небезпечних матеріалів через проблеми з повітряними волокнами.

BMW не уточнила, які саме частини автомобіля будуть виготовлені з композитів на основі льону, але, враховуючи значне зниження викидів, можна припустити, що панель даху нового BMW потрапить у цей список.