Cadillac відновлює свою позицію у сегменті розкоші завдяки електромобілям (EV). У другому кварталі цього року бренд став лідером з продажу електромобілів серед розкішних марок, а його клієнти, в основному, нові для Cadillac.
Згідно з даними віце-президента Cadillac Джона Рота, 79% покупців моделі Lyriq і 76% покупців нової моделі Optiq є новими клієнтами бренду. Багато з них переходять з таких брендів, як Tesla, Mercedes, Audi та Lexus.
Цікаво, що середній вік покупців Cadillac EV становить 47-48 років, що значно нижче середнього віку покупців розкішних автомобілів.
Лінійка електромобілів Cadillac включає компактний Optiq, що починається від $52,895, і середньорозмірний Lyriq від $58,595. Cadillac також представив Optiq-V з потужністю 519 к.с. та прискоренням 0-60 миль за 3,5 секунди. Моделі Escalade IQ, Escalade IQL та Celestiq мають вищу цінову категорію, але додають елемент розкоші до асортименту EV.
Попри виклики у виробництві електромобілів, Cadillac продовжує набирати популярність серед покупців, які цінують технології, продуктивність та обслуговування.