Каліфорнія відповідає на спроби скасування стандартів викидів

Штат Каліфорнія оголосив про нові ініціативи для захисту своїх стандартів викидів, незважаючи на спроби адміністрації Трампа скасувати їх. 19 серпня регулятори Каліфорнії представили план дій, що має на меті зберегти цілі щодо чистого повітря, попри те, що федеральний уряд намагається їх зруйнувати.

Ліан Рендольф, голова Комісії з охорони повітря Каліфорнії (CARB), підкреслила, що зусилля щодо забезпечення чистого повітря під загрозою, і наголосила на юридичному та моральному обов’язку боротися за здоров’я громадян.

Згідно з новим звітом, підготовленим на виконання указу губернатора Гевіна Ньюсома, CARB планує продовжувати підтримувати ринок нульових викидів (ZEV) та зменшити залежність від забруднюючого транспорту. Зокрема, комісія рекомендує зберегти стандарт низьковуглецевого пального, що зменшує вуглецеву інтенсивність пального.

CARB також закликає законодавців Каліфорнії розглянути можливість надання альтернатив після закінчення федеральних податкових кредитів на чисті автомобілі, які закінчуються 30 вересня. Однією з пропозицій є надання споживачам знижок на електромобілі. Крім того, комісія планує сприяти створенню освітніх програм у сфері чистого транспорту та відновленню доступу до смуг HOV для ZEV.

Ця відповідь Каліфорнії на дії федерального уряду не є випадковою. Нещодавно Трамп підписав кілька законів, які скасували повноваження штату встановлювати суворіші стандарти викидів, включаючи правила, що вимагали від нових автомобілів бути безвикидними до 2035 року.

Не зважаючи на юридичні баталії, Рендольф запевнила, що Каліфорнія продовжить боротися за зменшення викидів у важкому транспорті, зазначаючи, що ринок вже рухається у бік чистих технологій.