Czinger 21C: Гіперкар, що змінює правила гри

Czinger презентує свій новий гіперкар 21C, який змінює правила гри у виробництві автомобілів класу гіперкар. Цей автомобіль не тільки привертає увагу своїм унікальним дизайном, але й вражає результатами – за п’ять днів він побив п’ять рекордів на треку та проїхав 1000 миль по публічних дорогах. Інноваційні методи виробництва та інтегрований дизайн роблять 21C привабливим для покупців, які шукають високу продуктивність і оригінальність.

По-перше, Czinger використовує 3D-друк та штучний інтелект для оптимізації деталей автомобіля. Замість традиційного підходу, компанія інтегрує функції, такі як гальмування та охолодження, в єдину структуру. Це дозволяє зменшити вагу та покращити аеродинаміку, а також підвищити ефективність гальмування.

По-друге, адаптивне виробництво за допомогою Divergent Adaptive Production System (DAPS) дозволяє Czinger зменшити витрати на інструментування та зміну конструкцій. Цей цифровий виробничий процес може швидко генерувати оптимізовані структури, що знижує час та витрати на виробництво.

По-третє, роботизоване складання автомобіля спрощує процес, усуваючи необхідність у фіксаторах, що зазвичай утримують деталі під час складання. Роботи використовують контрольовані адгезиви та лазерну позиціювання для створення складних структур, таких як BrakeNode, що інтегрує гальмівну рідину в основну гальмівну систему.

Ці інновації вже привертають увагу таких компаній, як McLaren, яка співпрацює з Czinger для розробки 3D-друкованих компонентів підвіски для нового гіперкара W1. Czinger демонструє, як їхній підхід до виробництва може принести користь автомобільній індустрії.