Dodge скасовує Charger Daytona R/T через низький попит

Dodge оголосила про скасування моделі Charger Daytona R/T, яка з’явилася лише в одному модельному році. Офіційно це називається “відкладенням” через побоювання щодо тарифів, але в реальності це скоріше відступ через низький попит. Попри вражаючі характеристики – 496 кінських сил та запас ходу понад 300 миль – споживачі не були переконані. Знижки у розмірі до $25,000 не допомогли, і станом на початок 2025 року на складах залишалося понад 3,500 невипущених автомобілів.

Тепер Daytona Scat Pack залишиться єдиним електричним Charger для 2026 року. Ця модель має потужність 670 кінських сил і повний привід, ставши “найшвидшим та найпотужнішим м’язовим автомобілем” Dodge. Проте, стартова ціна під $70,000 і запас ходу лише 241 миля можуть обмежити її привабливість. Також повідомляється, що Scat Pack втрачатиме деякі стандартні функції, оскільки Dodge намагається знизити витрати.

Цікаво, що Dodge не відмовляється від бензинових двигунів. У 2026 році компанія планує повернути бензинові Charger під новою назвою “Sixpack” з 3.0-літровим двотурбованим шестицилиндровим двигуном, потужність якого варіюється від 420 до 550 кінських сил.

Проте, електричні м’язові автомобілі поки не виправдовують себе. Продажі Charger впали на 54% у 2024 році, а в першому кварталі 2025 року загальна кількість продажів електромобілів становила менше 2,000 одиниць. Відмова від R/T свідчить про те, що, незважаючи на потужність і продуктивність, ціна та традиції залишаються важливими для шанувальників м’язових автомобілів, які не готові відмовитися від бензинових двигунів.

Отже, Dodge реагує на прохолодний попит на електромобілі, переосмислюючи свою стратегію: зосереджуючись на тому, що працює, як продуктивність та традиції, і повільно повертаючись до бензинових моделей.