Дослідження показують, що електромобілі (BEV) відшкодовують свою вуглецеву заборгованість всього за два роки. Порівняно з бензиновими автомобілями, BEV генерують на 41-71% менше викидів парникових газів протягом усього життєвого циклу, в залежності від чистоти енергетичної мережі в регіоні. Важливо зазначити, що ця перевага зростає у міру переходу США на відновлювальні джерела енергії, такі як сонце і вітер.
Виробництво BEV вимагає більше вуглецевих викидів на початковому етапі — приблизно на 40% більше, ніж у бензинових автомобілів. Однак, ця “вуглецева заборгованість” погашається вже через 25,000-41,000 миль пробігу, що становить близько двох років звичайного використання. Після цього, кожен додатковий пробіг підвищує перевагу BEV щодо викидів.
Електромобілі не мають вихлопних викидів, що покращує якість повітря в містах. Викиди під час зарядки залежать від місцевої енергетичної мережі: у штатах з чистішими мережами, таких як Каліфорнія або Нью-Йорк, викиди при використанні BEV менші, ніж у найефективніших бензинових моделях. Згідно з даними, у 2025 році 93% американців житимуть у зонах, де енергетичні викиди від електромобілів менші, ніж у гібридів з витратою понад 50 миль на галон.
Енергетична мережа США швидко очищується, зростаючи частка відновлювальних джерел. Це також стосується виробництв акумуляторів, які все більше живляться від відновлювальних джерел. Крім того, системи переробки акумуляторів розвиваються, що зменшить екологічний слід майбутніх BEV.
Для споживачів важливо розуміти, що новий BEV стане чистішим варіантом вже протягом перших двох років. Низькі витрати на енергію та зменшення витрат на обслуговування забезпечують реальні економії. Для політиків необхідно прискорити розгортання чистої енергії, розширити зарядну інфраструктуру та підтримувати локальне виробництво акумуляторів і переробку.