Заряджання електромобілів у США: позитивні зміни та нові виклики

За даними нової доповіді J.D. Power, 84% спроб заряджання електромобілів на громадських зарядних станціях у США в першому кварталі 2023 року завершилися успішно. Це на 4% більше, ніж у попередні роки, коли рівень невдач коливався близько 20%. Найпоширенішими причинами невдач залишаються проблеми з сумісністю автомобіля та зарядного пристрою, несправне обладнання та інтероперабельність зарядних станцій.

Хоча несправні зарядники все ще залишаються основною причиною невдалих спроб заряджання, покращення відбувається на фоні значного зростання кількості зарядних станцій. За даними EVBoosters, їх кількість подвоїлася з 2020 року, що підкреслює важливість забезпечення стабільної роботи зарядних станцій.

Багато постачальників зарядних станцій тепер зосереджуються на якості обслуговування, а не лише на розширенні мережі. Це пов’язано з вимогами програми національної інфраструктури електромобілів президента Байдена, яка вимагає, щоб державні зарядні станції працювали не менше ніж 97% часу. Наприклад, EVgo досяг успіху в 95% випадків заряджання у першому кварталі завдяки модернізації та заміні обладнання на понад 600 станціях.

Однак користувачі мобільних додатків для електромобілів стикаються з деякими труднощами, зокрема з проблемами з підключенням та затримками у функціях. Близько 32% користувачів додатків не Тесла використовують їх під час кожної поїздки, але 37% з них повідомляють про проблеми з втратою з’єднання. Хоча більшість користувачів хочуть мати можливість планувати заряджання, 43% з них ще не скористалися цією функцією.

Таким чином, хоча ситуація з громадським заряджанням електромобілів у США покращується, все ще є над чим працювати, щоб забезпечити надійність та ефективність цього процесу.