Компанія General Motors оголосила про намір модернізувати свій завод у Спринг-Хіллі, штат Теннессі, для виробництва нових батарей на основі літій-ферум-фосфату (LFP). Перехід на виробництво LFP-елементів розпочнеться вже цього року, а комерційне виробництво заплановано на кінець 2027 року.
Завод у Спринг-Хіллі є частиною спільного підприємства Ultium Cells LLC між GM та постачальником батарей LG Energy Solution. Інший завод у Воррені, штат Огайо, продовжить виробляти елементи з нікель-марганець-кобальтовою (NMC) хімією, яка використовується в поточних електромобілях GM. Однак компанія сподівається на «значну економію витрат» на батарейні пакети в порівнянні з нинішніми NMC-пакетами.
LFP вважається більш доступною альтернативою NMC завдяки використанню більш поширених сировин. Ці елементи також відрізняються більшою міцністю, витримуючи агресивні цикли заряджання та розряджання, але мають нижчу енергетичну щільність. Це означає, що вони забезпечують меншу дальність на одиницю обсягу батарейного пакету в порівнянні з NMC-елементами, які наразі використовуються GM та більшістю інших виробників електромобілів у США.
Проте енергетична щільність не стала перешкодою для LFP у Китаї, де цей тип хімії домінує не лише в електричних легкових автомобілях, але й у комерційних вантажівках та автобусах. Tesla також використовує LFP для певних моделей, що продаються на американському ринку, а Ford планує виготовляти LFP-елементи на своєму заводі BlueOval Battery Park у Мічигані.
GM не повідомила, які саме моделі отримають нові LFP-елементи з заводу у Спринг-Хіллі, розташованого поряд із колишнім заводом Saturn, де наразі виробляються Cadillac Lyriq, Vistiq та Acura ZDX. Проте, зниження вартості батарей може дозволити наступному поколінню Chevrolet Bolt EV (а можливо, й іншим моделям) стати помітно дешевшими, ніж Chevrolet Equinox EV, який наразі є найдоступнішою електромобілем GM.
GM також заявила, що прагне стати першою компанією, яка комерціалізує технологію батарей з літій-марганцево-багатими (LMR) елементами. Ця технологія досліджується з 1990-х років, але проблеми з міцністю заважали її впровадженню. GM стверджує, що працює над цими питаннями, ставлячи мету забезпечити щонайменше 400 миль дальності в електричних вантажівках за нижчою ціною, ніж NMC-елементи, які використовуються в поточному Chevrolet Silverado EV.