Honda вирішила зменшити масштаб та відкласти плани щодо нового заводу з виробництва водневих паливних елементів у Японії, посилаючись на зміни на світовому ринку водню. Запуск виробництва, який спочатку планувався на 2028 рік з обсягом 30,000 одиниць на рік, тепер затримується і буде реалізовано з меншою потужністю.
Це не просто коригування в ланцюгах постачання; це свідчить про охолодження ентузіазму Honda щодо водневих технологій, відображаючи ширші проблеми, з якими стикається сектор паливних елементів.
Honda була однією з перших компаній, яка підтримала водневі технології, представивши свій перший концепт більше тридцяти років тому. Однак масове впровадження водневих автомобілів залишається недосяжним. Інфраструктура все ще не розвинута, витрати залишаються високими, а домінування електричних автомобілів робить паливні елементи виглядати все більш нішевими.
З огляду на це, рішення Honda про затримку запуску виробництва паливних елементів і відмову від субсидій Міністерства економіки Японії сигналізує про те, що терміни водневих технологій зміщуються.
Першочергово, завод у Мока-Сіті мав стати флагманом проекту, але новий графік виробництва перевищує терміни субсидії та знижує щорічний обсяг до 20,000 одиниць, необхідних для кваліфікації. Замість того, щоб коригувати проект, Honda вирішила повністю вийти з програми.
У своїй офіційній заяві Honda підтвердила свою мету досягнення вуглецевої нейтральності до 2050 року, вказуючи, що водень залишається частиною цієї стратегії. Проте, мова змістилася з рішучих зобов’язань до обережного підходу.
Водневі технології все ще залишаються у фокусі, але дії компанії свідчать про більш прагматичний підхід до розвитку цієї галузі.