Hyundai анонсувала плани щодо впровадження роботів для зарядки електромобілів у міжнародному аеропорту Інчхон у Південній Кореї. Цей проект стане першим великим публічним впровадженням цієї технології. Компанія сподівається, що попит на таких роботів зросте в майбутньому, зокрема у паркових структурах.
Варто зазначити, що бізнес-модель за цими роботами залишається неясною, адже витрати на їх виробництво ще не повністю оцінені. Hyundai, відома своєю покупкою Boston Dynamics, прагне розвивати різні типи робототехніки, включаючи зарядні роботи.
Роботи для зарядки електромобілів (ACR) дозволяють одному пристрою заряджати кілька автомобілів протягом тривалого часу, використовуючи один з’єднувач. Це дозволяє подорожуючим залишати свої машини в аеропорту, не турбуючись про підключення до зарядних станцій.
Hyundai підписала угоду з аеропортом Інчхон для тестування роботів у реальних умовах, починаючи з 2024 року. Проте, конкуренція з іншими технологіями, такими як швидка зарядка DC, може вплинути на майбутнє зарядних роботів.
Чи дійсно стаціонарні зарядні роботи ефективні, чи вони повинні бути мобільними та здатними заряджати кілька автомобілів за день? Це питання залишається відкритим для обговорення.