Hyundai блокує самостійний ремонт гальм у Ioniq 5 N

Власники автомобілів Hyundai Ioniq 5 N виявили, що компанія заблокувала можливість самостійно змінювати гальмівні колодки, використовуючи програмне забезпечення та спеціалізовані інструменти. Це викликало обурення серед ентузіастів, адже доступ до діагностичної системи Hyundai відмовляється надати непрофесійним механікам, що ускладнює проведення навіть базового обслуговування.

Суть проблеми полягає в електронному ручному гальмі, яке потрібно відключити і скинути цифровим способом перед заміною колодок. Hyundai вимагає використання свого діагностичного інструмента J2534, за який потрібно платити 60 доларів на тиждень та 2000 доларів за апаратуру. Більш того, навіть ті, хто сплатив за підписку, можуть стикнутися з проблемами, оскільки система не працює на нових моделях 2025 року.

Цей випадок підкреслює зростаючу проблему в рамках кампанії «Право на ремонт», оскільки електромобілі дедалі більше покладаються на зашифровані системи, що ускладнює доступ до необхідних інструментів та даних для власників. Hyundai ще не прокоментувала ситуацію, але це питання викликає занепокоєння серед автомобільних ентузіастів, оскільки ставить під сумнів право власності на свій автомобіль.