Hyundai підтвердила, що розробляє середньорозмірний пікап на рамній основі для американського ринку. Це сигналізує про серйозну спробу корейського автовиробника конкурувати з такими моделями, як Toyota Tacoma, Ford Ranger та Chevy Colorado.
Анонс, разом із змінами у виробництві через мита, свідчить про коригування стратегії Hyundai в одній з найконкурентніших сегментів автомобільної індустрії.
Очікується, що новий пікап з’явиться до кінця десятиліття і стане першим традиційним вантажівкою бренду. На відміну від Santa Cruz, який орієнтований на стиль життя, нова модель обіцяє забезпечити необхідну надійність та можливості буксирування, які очікують американські покупці.
Hyundai також натякнула на можливу версію SUV на базі того ж шасі, що розширить асортимент компанії в сегменті автомобілів для активного відпочинку.
Однією з найцікавіших новин є те, що під капотом замість повністю електричної трансмісії з’явиться гібридний варіант, ймовірно, з 329-сильним двигуном від Palisade Hybrid.
Крім пікапа, Hyundai планує випустити до п’яти нових або модернізованих моделей у Північній Америці протягом наступних кількох років, включаючи нові версії Tucson і Santa Fe, а також додаткові гібридні моделі.
Цей крок обумовлений новими митами на імпортні автомобілі та компоненти, що спонукає Hyundai перенести більше виробництва до Північної Америки для збереження цінової конкурентоспроможності. Для споживачів це означає скорочення ланцюгів постачання, більшу доступність і, можливо, більш конкурентні ціни на продукцію компанії.
У цілому, запуск пікапа виглядає як частина більшої стратегії розширення Hyundai, спрямованої на американських покупців.
Тепер головні питання стосуються термінів та реалізації: коли саме з’явиться новий пікап і за яку ціну? Найбільше питання полягає в тому, чи зможе Hyundai завоювати довіру покупців, які вірні Tacoma і Ranger.