Hyundai представить нову інформаційно-розважальну систему для Tucson та Elantra

Hyundai планує оновити моделі Tucson та Elantra, випустивши їх у новому дизайні з інноваційною інформаційно-розважальною системою під назвою Pleos Connect. Ця система, яка була представлена раніше цього року, буде впроваджена в Elantra (відомій як Avante в Південній Кореї) у другому кварталі 2026 року, а в Tucson — у третьому кварталі того ж року.

Pleos Connect розроблена на базі Android Automotive Operating System і має орієнтуватися на сенсорні екрани, зменшуючи кількість фізичних елементів управління. Відповідно до звіту ET News, новий Tucson отримає великий центральний сенсорний екран, що об’єднує більшість функцій управління.

Hyundai визнає, що повна залежність від екранів може викликати неоднозначну реакцію споживачів. В інтерв’ю з Korea JoonAng Daily віце-президент HDNA, Ха Хак-су, зазначив, що компанія намагається повернути більше фізичних елементів управління у відповідь на негативний відгук споживачів у Північній Америці. Це може означати, що версія Pleos Connect, описана у звіті, не буде остаточною для американського ринку.

Але Pleos Connect не обмежується лише екранами. Hyundai обіцяє ряд функцій, заснованих на програмному забезпеченні, включаючи розпізнавання голосу на основі штучного інтелекту та можливість синхронізації профілів користувачів між кількома автомобілями. Компанія також планує створити магазин додатків під назвою Pleos Playground, де сторонні розробники зможуть пропонувати додатки для сумісних автомобілів.

На основі нещодавно опублікованих результатів продажів, Tucson залишається найбільш продаваною моделлю Hyundai в США, з 113,310 проданими одиницями з січня по червень 2025 року, що на 23% більше в порівнянні з минулим роком. Elantra зайняла друге місце з 74,768 проданими одиницями в першій половині року.

Hyundai прогнозує, що Pleos Connect буде в понад 20 мільйонах автомобілів до 2030 року, і з огляду на популярність Tucson та Elantra, ці моделі, ймовірно, складуть значну частину цього обсягу. Тому компанії необхідно знайти баланс між технологічними функціями та уподобаннями клієнтів щодо фізичних елементів управління в цих популярних моделях.