Hyundai запускає програму лояльності для покупців

Hyundai оголосила про запуск нової програми лояльності під назвою Hyundai Rewards, яка допоможе покупцям зекономити на нових автомобілях в умовах зростання цін. Програма доступна для нових та існуючих власників автомобілів Hyundai і пропонує різноманітні знижки на нові покупки, що залежать від рівня учасника.

Hyundai Rewards складається з трьох рівнів: Silver, Gold та Blue, при цьому Blue є найвищим. При покупці традиційного автомобіля (ICE) учасники Silver не отримують знижки, в той час як Gold і Blue надають знижки в $250 та $300 відповідно. Для електромобілів знижки більші: $250 для Silver, $300 для Gold та $400 для Blue. Крім того, учасники програми можуть отримати 50% знижки на послуги Bluelink Connected Care на перших двох рівнях, або 60% на Blue.

Приєднання до Hyundai Rewards безкоштовне через обліковий запис MyHyundai. На відміну від багатьох інших програм, тут не потрібно проходити кредитну перевірку або використовувати кредитну картку. Підвищити свій рівень можна, виконуючи звичайні дії, такі як використання Digital Key, підписка на платні послуги Bluelink, або покупка нового автомобіля Hyundai.

«Ми прагнемо покращити досвід володіння автомобілем Hyundai для наших лояльних клієнтів», — зазначив Мішель Пуар’є, віце-президент Hyundai Motor America. Програма не має обмежень на моделі, тож вигоду можуть отримати як власники бюджетних моделей, так і преміум-сегменту.