Продажі Infiniti в США різко знизилися з пікових 153,415 автомобілів у 2017 році до всього 58,070 у 2024 році. Цей спад викликаний жорсткою конкуренцією, зокрема з боку Lexus, який продав більше компактних SUV, ніж Infiniti за весь рік.
Щоб змінити ситуацію, Infiniti переходить на повністю SUV-лінійку, скасовуючи моделі QX50 та QX55, які виробляються в Мексиці. Замість цього компанія планує розширити асортимент автомобілів, що виробляються на заводі у Смірні, штат Теннесі, включаючи нові моделі QX60 та QX65.
У 2024 році Infiniti продала 58,070 автомобілів, що на 10% менше, ніж у 2023 році. У той же час Acura, конкурент Infiniti, реалізувала 132,367 одиниць. Lexus продовжує домінувати з 345,669 продажами.
Проблеми Infiniti частково пов’язані з фінансовими труднощами Nissan, материнської компанії, яка зазнала збитків у 4,5 мільярда доларів у 2024 році. Новий генеральний директор Infiniti, Хосе Роман, сподівається, що перехід на SUV і нові моделі допоможуть повернути бренд до прибутковості.
На думку віце-президента Infiniti Americas Тіаго Кастро, важливо зосередитися на унікальності і розкоші в моделях, щоб задовольнити запити клієнтів. Компанія також анонсувала вихід на ринок електромобілів з SUV QXe, який планується випустити у 2028 році. Проте, експерти зазначають, що Infiniti потребує термінових інвестицій і нових технологій, щоб зберегти конкурентоспроможність.
Загалом, Infiniti має намір зосередитися на поліпшенні відносин з дилерами та підвищенні впізнаваності бренду серед споживачів.