Запаси нових автомобілів зменшуються: що це означає для покупців

Нові дані від Cox Automotive показують, що запаси нових автомобілів зменшилися на 7,4% у квітні в порівнянні з березнем. На початку травня на складах дилерів було 2,49 мільйона нових автомобілів, що на 10,5% менше, ніж 2,69 мільйона на початку квітня. Середній запас нових автомобілів у США на початку травня вистачав лише на 66 днів, що на 16 днів менше в річному вимірі та на 6 днів менше, ніж у минулому місяці.

Традиційно весна сприяє продажам нових автомобілів, однак запаси не поповнюються у звичному темпі через зниження виробництва та постачання від деяких виробників на фоні невизначеності з тарифами. Через це багато автомобільних компаній вже зняли фінансові прогнози на 2025 рік. Споживачі, які шукають нові автомобілі, стикаються з обмеженим вибором, меншими знижками та вищими цінами.

Автовиробники на порозі впровадження автомобілів виробництва 2026 року в шоурумах, але також очікується, що їх запаси оновляться з підвищеними тарифними цінами. У квітні продажі нових автомобілів зросли на 10,5% у річному вимірі, хоча це число зростає до 14,9%, якщо не враховувати, що у квітні 2025 року було на один день більше для продажу, ніж у квітні 2024 року. Однак деякі споживачі поспішають купувати нові автомобілі, щоб уникнути підвищення цін через тарифи, тому темпи продажів, ймовірно, продовжать знижуватися з квітня.

Середня ціна нових автомобілів наприкінці квітня склала $48,656, що на $774 більше (+1,6%) у порівнянні з початком місяця і на $1,318 (+2,8%) у порівнянні з роком раніше. Хоча споживачі готуються до підвищення цін на нові автомобілі з обмеженими запасами, підвищення цін не є універсальним. Наприклад, марки BMW, Buick, Mitsubishi та Dodge показали зниження цін порівняно з попереднім місяцем, в той час як RAM, Lincoln і Cadillac зазнали найбільших підвищень.

Дилери пропонують покупцям менше знижок на нові автомобілі. Згідно з даними Cox Automotive, знижки на продаж нових автомобілів знизилися до 6,7% від середньої вартості угоди, що на 7% менше, ніж у березні. Однак деякі бренди мають більше автомобілів до введення тарифів, ніж інші. Наприклад, Toyota та Lexus мають найнижчі запаси – 29 та 25 днів відповідно, у той час як RAM, Mitsubishi, Infiniti та Land Rover мають запаси, що перевищують 100 днів.

Споживачі можуть отримати ясність у цей буремний час, розуміючи дані про запаси, оскільки автовиробники з більшими запасами можуть запропонувати більше моделей за цінами до введення тарифів. Знання про те, які автовиробники більше залежать від імпорту в США, такі як Audi, може також допомогти зрозуміти, які компанії найближчим часом можуть підвищити ціни.