Нещодавно компанія Jaguar Land Rover повідомила про кібератаку, яка суттєво порушила їхню роботу. Після атаки компанія призупинила операції і відправила співробітників додому для розслідування ситуації. За словами представників JLR, деякі дані клієнтів могли бути скомпрометовані.
Компанія підтвердила, що триває розслідування, і вони інформують відповідні регулятори про ситуацію. “В результаті нашого розслідування ми вважаємо, що деякі дані постраждали, і будемо контактувати з усіма, чиї дані могли бути порушені”, – йдеться у їхній заяві. Проте JLR не надала конкретної інформації про те, які саме дані могли бути втрачені.
Варто зазначити, що операції партнерів, такі як сервісне обслуговування і продаж, не постраждали. “З моменту виявлення інциденту ми працюємо цілодобово з фахівцями з кібербезпеки, щоб відновити наші глобальні додатки в контрольованому та безпечному режимі”, – додали у компанії.
Сьогоднішні автомобілі містять величезні обсяги особистих даних, і споживачі повинні бути обережними, коли автовиробники повідомляють про потенційні витоки даних. Ці дані можуть використовуватися для рекламних цілей, наприклад, щоб показувати вам рекламу кав’ярні, яку ви відвідуєте, або магазинів, куди ви часто їздите. JLR заявила, що зв’яжеться з власниками, якщо їхні дані були скомпрометовані, і, ймовірно, це не остання інформація, яку ми почуємо про цю кібератаку.