Jaguar опинився в центрі уваги після нещодавньої зміни логотипу, яка викликала критику з боку президента США Дональда Трампа. У своєму пості на Truth Social Трамп охарактеризував новий логотип як “дурний і надто прогресивний”, стверджуючи, що компанія переживає “абсолютний хаос”.
У листопаді 2024 року Jaguar представив новий мінімалістичний логотип та кампанію, спрямовану на електрифікацію та модний імідж. Однак зміни не сподобалися довгостроковим шанувальникам бренду, які відчули, що компанія зрадила свою спадщину. Як показують витоки, Jaguar сам був незадоволений ребрендингом і розірвав партнерство з рекламною агенцією Accenture Song. У липні 2025 року це призвело до відставки генерального директора Адріана Марделла, який працював у компанії 35 років.
Нова стратегія компанії передбачає зменшення обсягів виробництва та підвищення цін, зосереджуючись на ринку ультра-люксових автомобілів поряд із Bentley та Aston Martin. Ведення цього переходу покладено на ПБ Баладжі, який стане новим генеральним директором Jaguar Land Rover у листопаді 2025 року.
Трамп також висловив свої думки про рекламну кампанію American Eagle з Сідні Свіні, відзначивши її як “найгарячішу”. Він порівняв її з Jaguar, яка, на його думку, пішла шляхом невдалого маркетингу, що призвело до мільярдних втрат. У відповідь на критику Баладжі захистив ребрендинг, заявивши, що нові моделі отримують “цікавий відгук” від споживачів, та спростував чутки про зв’язок відставки Марделла зі змінами в компанії.
Хоча концепт автомобіля Jaguar Type 00 починає подобатися публіці, радикальні зміни залишили шанувальників у розгубленості. У світі розкішних автомобілів імідж – це все, і така помилка може зайняти роки для виправлення. Тепер питання в тому, чи адаптує компанія свій курс, чи продовжить рухатися в новому напрямку під керівництвом Баладжі.