Майбутнє електромобілів (EV) в США може опинитися під загрозою через можливе скасування федеральних податкових кредитів. Згідно з новим законопроектом, який пропонують республіканці в Сенаті, кредит на нові електромобілі в розмірі $7,500 може бути скасовано протягом 180 днів після ухвалення, а кредит на використані електромобілі в $4,000 – протягом 90 днів. Це створює серйозні виклики для національного ринку електромобілів.
Влада Каліфорнії підтвердила, що, якщо федеральна підтримка зникне, штат запровадить нові програми з надання субсидій на електромобілі. Ці програми, ймовірно, будуть націлені на низько- та середньодохідні домогосподарства, а також на конкретні марки та моделі автомобілів з меншими долями на ринку. Наприклад, Tesla може бути виключена з програм для підвищення конкуренції.
У листопаді 2024 року губернатор Каліфорнії Гевін Ньюсом підтвердив, що штат планує відновити субсидії на електромобілі, можливо, за рахунок доходів від торгівлі вуглецевими викидами.
Наразі, навіть попри закриття програми Clean Vehicle Rebate Project (CVRP), у Каліфорнії залишаються активними кілька інших програм:
- Clean Cars 4 All (CC4A) & Driving Clean Assistance Program (DCAP): до $12,000 на купівлю/оренду електромобіля + $2,000 на зарядний пристрій для дому, доступно для нових та вживаних електромобілів.
- Комунальні субсидії: PG&E, Southern California Edison та інші пропонують до $4,000 для покупців з низьким доходом.
- Субсидії на домашні зарядні станції: покриває витрати на обладнання та установку, доступні через місцеві комунальні служби.
Ситуація залишається динамічною, і виробники автомобілів, профспілки, урядові чиновники та споживачі чекають на чіткішу інформацію щодо майбутніх стимулів і політик у сфері електромобілів. Незважаючи на невизначеність політики, виробники продовжують активно інвестувати в виробництво електромобілів та інфраструктуру.