Федеральний податковий кредит на електромобілі, який закінчиться 30 вересня 2025 року, значно вплинув на продажі електрокарів у США. У зв’язку з його закінченням, різні штати зазнають неоднакових втрат. За даними LendingTree, Каліфорнія стане найбільш постраждалою, втративши приблизно 1,1 мільярда доларів у вигляді стимулів для нових та вживаних електромобілів. За нею йдуть Техас з 272,7 мільйона доларів і Флорида з 201,4 мільйона доларів.
У 2023 році американці подали близько 488 тисяч нових заявок на податковий кредит для електромобілів, що склало близько 3,3 мільярда доларів. Середній покупець нового електромобіля отримав близько 6,709 доларів, а покупці вживаних електрокарів – приблизно 3,392 доларів. Зникнення кредиту не лише позначиться на грошах, а й на динаміці ринку. У 2023 році електромобілі становили лише 1,7% від загальної кількості легкових автомобілів, незважаючи на зростання з 1,2% у 2022 році.
Згідно з прогнозами, закінчення податкового кредиту може призвести до подальшого зниження попиту на електрокари, особливо в штатах, де немає потужних місцевих стимулів або зарядної інфраструктури. Це може суттєво вплинути на продажі електромобілів і змусити виробників переглядати свої прогнози.