Американці готові купити китайські автомобілі, але тарифи блокують можливість

40% американців готові купити китайський автомобіль, але тарифи заважають цій можливості. Хоча китайські автовиробники, такі як GAC, виявляють інтерес до продажу автомобілів у США, реалії торгової політики не дають змоги втілити ці наміри в життя. Такі дані наводяться у звіті компаній David Cantin Group (DCG) та Kaiser Associates.

Згідно з опитуванням, 75% дилерів впевнені, що китайський бренд зможе зайти на ринок США протягом року, однак в умовах поточної політичної ситуації це малоймовірно. Тарифи на імпортні автомобілі, введені адміністрацією Трампа, залишаються високими і підривають можливості китайських виробників.

Китайські автомобілі здобувають популярність в Європі, де їх частка на ринку за першу половину 2025 року подвоїлася. Це викликає занепокоєння серед американських виробників, які, зосереджуючи зусилля на виробництві дорогих пікапів, можуть втратити покупців, які шукають доступні варіанти.

Експерти вважають, що китайські бренди можуть запропонувати економічні електромобілі, такі як BYD Seagull, що привертає увагу американських споживачів, які хочуть дешевші автомобілі. Дослідження показує, що зростання цін на автомобілі в США змушує споживачів шукати більш вигідні пропозиції.