Автомобільна індустрія знову стикається з проблемами в постачаннях, які викликані обмеженнями Китаю на експорт антимонію — ключового матеріалу для виробництва свинцево-кислотних акумуляторів. Ці обмеження, введені минулого літа, підштовхнули ціни на антимоній до рекордних $60,000 за тонну, що вчетверо більше в порівнянні з минулим роком. У 2024 році Китай виробив 60% світового обсягу антимонію, а експорт країни скоротився до третини минулорічного обсягу.
У відповідь на ці виклики американські компанії шукають шляхи для придбання антимонію через сірий ринок або за завищеними цінами. Водночас, керівник Американської відповідальної батарейної коаліції, Стів Кристенсен, назвав ситуацію з антимонієм національною надзвичайною ситуацією, зазначивши, що США повинні зменшити залежність від Китаю у постачанні критичних мінералів.
Крім того, компанія Clarios, провідний виробник акумуляторів у США, розглядає можливість відкриття заводу з переробки критичних мінералів, що коштуватиме до $1.9 мільярдів. У той час як попит на антимоній щорічно становить близько 240,000 тонн, свинцево-кислотні акумулятори використовують приблизно третину цього обсягу.
Забезпечення стабільного постачання антимонію та рідкоземельних елементів є критично важливим для уникнення майбутніх затримок у виробництві автомобілів. Якщо США не знайдуть альтернативні джерела постачання, це може призвести до подальшого зростання витрат на виробництво в умовах вже високих цін на автомобілі.