Mazda CX-5 і CX-50: Два кросовера, два підходи

Mazda стверджує, що на вашому подвір’ї є місце для обох моделей — CX-5 і CX-50. Незважаючи на те, що обидва кросовери мають спільну сегментацію, брендову приналежність та навіть частину спільного двигуна, компанія запевняє, що ці автомобілі не є конкурентами один одному.

«Ми віримо у співіснування цих двох моделей, адже це найбільший сегмент в автомобільній індустрії», — сказав Стефан Мейстерфельд, віце-президент з стратегічного планування Mazda North America, в інтерв’ю Motor1. За його словами, CX-5 орієнтований на міських водіїв, тоді як CX-50 призначений для активних пригод.

CX-5 вже давно є основним кросовером Mazda — стильним, зручним для міста та орієнтованим на дорогу. Оновлена модель 2026 року продовжує цю традицію з новим дизайном, покращеннями в інтер’єрі та впровадженням гібридної системи, розробленої компанією Mazda.

CX-50, в свою чергу, зосереджений на універсальності. Він має підвищений кліренс, більш міцний кузов та швидко завоював популярність серед любителів активного відпочинку. Це перша Mazda, виготовлена в Алабамі разом з Toyota, і перша, яка використовує гібридну систему Toyota. Модель 2025 року забезпечує до 38 миль на галон, має постійний повний привід та отримала позитивні відгуки за керованість.

Мейстерфельд зазначив, що Mazda є однією з небагатьох масових марок, що пропонують два компактні кросовери в одному класі з такими чіткими ідентичностями. «Ми бачимо, що вони ідеально співіснують поруч один з одним», — додав він.

Статистичні дані підтверджують цю думку. У 2024 році Mazda продала понад 134,000 CX-5 і майже 81,000 CX-50, що робить їх найпопулярнішими моделями бренду, після субкомпактного CX-30. Обидва автомобілі користуються попитом і задовольняють різні потреби покупців.

Для тих, хто ще не визначився, огляд CX-50 підкреслює його можливості, ефективність і привабливий вигляд, хоча комфорт під час їзди та матеріали інтер’єру залишають простір для вдосконалення.

Mazda вже підтвердила, що CX-5 Hybrid з’явиться у 2027 році, використовуючи власну систему, а не систему Toyota. Якщо CX-50 Hybrid орієнтований на економію пального та доступність, то майбутній гібрид CX-5 буде акцентувати увагу на продуктивності та фірмових відчуттях від водіння Mazda.

Зроблена в Японії, CX-5 зберігатиме свою унікальність — плавність, спортивність та зосередженість. CX-50, виготовлена в Алабамі та налаштована для активних стилів життя, продовжить слідувати своїм шляхом. Так, вони поділяють сегмент, але, за словами Mazda, на цьому їхнє перетворення закінчується.