Mazda представила новий двигун SKYACTIV-Z, який обіцяє підвищену ефективність та потужність для автомобілів, що працюють на бензині. Цей проект підкреслює намір компанії зберегти та розвивати двигуни внутрішнього згоряння, незважаючи на зростаючі інвестиції в електричні технології з боку інших автовиробників.
Двигун SKYACTIV-Z здатний працювати на бідніших паливних сумішах, що призводить до зниження витрат пального, зменшення викидів та підвищення надійності. За словами інженера Mazda Масаіса Ямакави, теплоізоляція була єдиною невивченою областю, яка може підвищити термічну ефективність. Це дозволяє досягти оптимального споживання пального при будь-яких обертах двигуна.
Mazda також досліджує можливість використання вуглецево-нейтральних палив та технологій вловлювання вуглекислого газу, що може сприяти досягненню вуглецевої нейтральності для двигунів внутрішнього згоряння. Двигун SKYACTIV-Z передбачається у наступному поколінні Mazda CX-5, яке планується випустити у 2027 році.