Mercedes EQS з твердотільною батареєю проїхав 749 миль на одній зарядці

Mercedes-Benz продемонстрував вражаючі результати випробувань свого електромобіля EQS, обладнаного новою твердотільною батареєю. Прототип пройшов 749 миль (близько 1205 км) з Штутгарта до Мальме, залишивши в запасі приблизно 85 миль (137 км) заряду. Це є однією з найзначніших реальних демонстрацій потенціалу твердотільних технологій, які можуть зробити електромобілі такими ж зручними, як і бензинові автомобілі.

Тестування проходило не на контрольованій трасі, а в умовах реального руху, враховуючи зміни висоти, клімат в салоні та трафік. Директор з технологій Mercedes, Маркус Шефер, назвав цей успіх “істинним переворотом для електричної мобільності”.

На відміну від звичайних літій-іонних батарей, ця нова модель використовує літій-металеві твердотільні елементи, що розроблені в співпраці з Factorial Energy. Ця батарея здатна зберігати на 25% більше енергії, не збільшуючи вагу, та використовує пневматичні актуатори для підтримки стабільного тиску на елементи під час заряджання, що підвищує безпеку та довговічність.

Тест EQS відбувається на фоні загального переходу до електромобілів. У 2026 році Mercedes планує запустити свій перший повністю електричний C-Class, обіцяючи до 500 миль (800 км) пробігу на одній зарядці. У той же час компанія відновлює класичні моделі, такі як G-Class Cabriolet, щоб зберегти інтерес своїх клієнтів.

Mercedes демонструє, що майбутнє електромобілів не означає відмови від традиційних цінностей, які сформували його спадщину.