Чому молоді водії уникають автосалонів: нові тренди

Дослідження S&P Global Mobility показало, що частка нових автомобілів, зареєстрованих молодими водіями віком від 18 до 34 років, зменшилась з 12% у першому кварталі 2021 року до менше 10% за останні два квартали. Натомість, водії старшого віку (55+) зараз складають половину всіх нових реєстрацій автомобілів. Основними причинами зменшення покупок нових автомобілів серед молоді є зростання витрат і змінені уявлення про володіння автомобілем. За останні чотири роки щомісячні платежі за автомобілями зросли на 30%, а майже кожен п’ятий кредитний договір перевищує $1,000 на місяць.

Середня ціна нового автомобіля в травні склала $48,799, тому молоді водії все частіше обирають підписні сервіси для автомобілів або купують вживані авто. Європа наразі є лідером у використанні підписних сервісів серед молоді, а дослідження Deloitte показує, що 28% молодих людей у Великій Британії зацікавлені у підписних моделях. Також зростає популярність каршерингу, хоча цей варіант розвивається повільніше.

Автовиробники мають адаптувати свої стратегії, щоб залучити молодих водіїв, які, незважаючи на свою невелику частку у нових реєстраціях, мають високий потенціал як клієнти. Експерти рекомендують фокусуватися на цільовій рекламі, що враховує інтереси та переваги цієї вікової групи. За даними S&P, з квітня 2024 року по березень 2025 року молоді водії зареєстрували майже 1.1 мільйона нових автомобілів, з яких найбільше популярні компактні кросовери.

Економічна ситуація та нові варіанти мобільності сприяють віддаленню молодих людей від нових автомобілів, що може спонукати дилерів пропонувати більш гнучкі умови продажу, включаючи інвестиції в лізинг і підписні моделі.