Двигун BMW N63 V8, представлений у 2008 році, спочатку викликав захоплення, але швидко став відомим через свою ненадійність. Це перший двигун німецького виробника з турбонаддувом, розташованим у «гарячій V»-конфігурації, і використовувався в моделях від 550i до 750i, а також у позашляховиках X5 та X6.
На жаль, N63 незабаром почав страждати від численних проблем, включаючи надмірне споживання масла, розтягування ланцюга ГРМ та поломки інжекторів. BMW навіть запровадила програму Customer Care Package, щоб тихо вирішити ці проблеми.
Згідно з розбором, проведеним у відео I Do Cars, двигун з 2011 року BMW 650i вже зазнав невдачі на пробігу близько 107,000 миль, а заміна не показала кращих результатів. При огляді виявлено тривожні звуки, відсутність свічок запалювання та видимі ознаки витоків масла.
Незважаючи на свою репутацію, двигун N63 може служити довго, якщо за ним дбайливо доглядати. Регулярні заміни олії, перевірка вентиляції картера та своєчасна заміна витікаючих прокладок є критично важливими для його довговічності. Додатково, охолодження турбін після інтенсивного водіння може допомогти знизити тепловий стрес.
Хоча пізні версії “TU” виправили деякі слабкі місця, оригінальний N63 залишається вимогливим двигуном. Ті, хто підтримує його в робочому стані, роблять це більше з відданості, ніж з практичності.