Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) перенесла заплановані зміни в програмі оцінки безпеки нових автомобілів (NCAP) на 2027 рік. Спочатку оновлення мали набути чинності в 2026 році, але виробники автомобілів попросили більше часу для адаптації до нових вимог.
Зміни, оголошені минулого року, включали нові критерії безпеки, такі як попередження про сліпі зони, втручання в сліпі зони, асистент утримання смуги та автоматичне гальмування при виявленні пішоходів. NHTSA також планувала посилити стандарти автоматичного екстреного гальмування (AEB) з 2026 року.
Однак, автомобільні виробники, представлені Альянсом автомобільних інновацій, вказали, що уряд не опублікував процедури тестування на випадок зіткнення з пішоходами вчасно для впровадження в 2026 році. Вони попередили, що лише кілька автомобілів зможуть отримати п’ятизірковий рейтинг за новими критеріями.
NHTSA зазначила, що затримка надасть виробникам додатковий час для впровадження нових технологій, водночас підтверджуючи, що оновлення все ж відбудуться. Агентство акцентує, що розширені критерії спрямовані на зменшення кількості аварій за участю пішоходів, які зросли в останні роки.
Хоча п’ятизіркові рейтинги залишаються добровільними і не є обов’язковими згідно з федеральними стандартами безпеки, виробники автомобілів усвідомлюють їх важливість як інструменту маркетингу. Втрата п’яти зірок може негативно вплинути на продажі, адже покупці часто спираються на рейтинги NCAP при виборі автомобіля.
Крім того, автомобільна індустрія вимагає змін у мандаті AEB, який вимагає, щоб усі нові легкові автомобілі автоматично зупинялися на швидкостях до 100 км/год, щоб уникнути зіткнень з автомобілями попереду. Виробники вважають, що термін 2029 року є нереалістичним і просять більше часу для виконання вимог. NHTSA раніше вже зазначала, що може надати їм додаткові два роки.