Nissan намагається збільшити продажі свого електричного кросовера Ariya, оскільки модель не користується популярністю серед покупців у США. Незважаючи на те, що Ariya позиціонується як перший справжній електричний SUV бренду, його продажі залишаються значно нижчими, ніж у конкурентів, таких як Hyundai Ioniq 5 та Ford Mustang Mach-E.
У 2024 році Nissan реалізував лише 19,798 одиниць Ariya, а за перше півріччя 2025 року продано 11,619 автомобілів. Для порівняння, продажі бензинового Rogue склали 245,724 одиниць у 2024 році та 109,563 у першій половині 2025 року. Hyundai Ioniq 5, у свою чергу, продав 44,400 одиниць у 2024 році і 19,092 за перші шість місяців 2025 року.
Ariya стикається з проблемами через пізній запуск, затримки в постачанні через дефіцит чіпів і проблеми з ланцюгами постачання. Тепер, коли модель стала більш доступною, Nissan має більше запасів, ніж може продати.
Щоб стимулювати продажі 2025 Ariya, Nissan пропонує знижки, включаючи готівковий бонус у розмірі 10,000 доларів при покупці автомобіля. Крім того, покупці можуть скористатися спеціальним фінансуванням з 0% річних на 72 місяці та 2,500 доларів бонусу. Для оренди в деяких регіонах, таких як Південна Каліфорнія, базова версія Ariya Engage рекламується за 179 доларів на місяць.
Компанія намагається адаптуватися до складних умов ринку електромобілів, де конкуренція зростає, а попит знижується. З новим генеральним директором Іваном Еспіносою, Nissan сподівається змінити цю ситуацію, хоча акціонери висловлюють сумніви в його здатності керувати компанією в умовах кризи.