Nissan намагається відтермінувати платежі постачальникам, щоб полегшити фінансовий тягар. Генеральний директор компанії Іван Еспіноза, який очолив Nissan у квітні, оголосив про нову реструктуризацію під назвою Re:Nissan, яка передбачає скорочення 19 тисяч робочих місць та закриття семи заводів по всьому світу.
Згідно з нещодавно з’явленими внутрішніми електронними листами, Nissan запропонував деяким постачальникам у Європі та Великій Британії погодитися на відстрочку платежів в обмін на додаткову компенсацію. Це рішення покликане надати тимчасову фінансову підтримку в умовах кризи.
Постачальники отримали два варіанти: дотримуватися оригінального графіка платежів або погодитися на затримку заради додаткової винагороди. У випадку з першим варіантом, банк HSBC здійснював би авансові платежі, а Nissan зобов’язувався їх повернути з відсотками. Ця схема дозволяє Nissan отримати термінову ліквідність.
Нissan планує перенести деякі платежі, заплановані на червень, на середину серпня або навіть на вересень. Відомо, що подібний підхід до відтермінування платежів використовувався і раніше, а також існують підозри про можливе недоплаченння постачальникам у Японії.
У внутрішніх електронних листах зазначається, що рішення про скорочення витрат було ініційовано з найвищих рівнів компанії. Nissan підтвердив цю програму та зазначив, що вона пов’язана з необхідністю підтримувати ліквідність для виконання зобов’язань.
На фоні фінансових труднощів, компанія звітує про чистий збиток у 700 мільярдів єн (~4,5 мільярда доларів) за 2024-2025 фінансовий рік. Очікується, що збиток цього кварталу складе 550 мільярдів єн (~3,8 мільярда доларів).