Nissan і Toyota можуть почати імпортувати автомобілі, виготовлені в США, до Японії, щоб збалансувати виробничі потужності. Це рішення відображає зміни у виробничих стратегіях, зосереджених на глобальній ефективності замість національної ідентичності. Японські споживачі все більше приймають імпорт, що свідчить про зміну ставлення та глобалізацію індустрії.
Згідно з повідомленнями, Nissan розглядає можливість перевезення SUV Murano, виготовленого в Міссісіпі, до Японії, щоб компенсувати недозавантаженість американських заводів. Murano, який колись продавали в Японії, був знятий з виробництва кілька років тому через зміщення попиту на компактні кросовери. Відновлення моделі, виготовленої виключно в США, стане рідкісним випадком повторного імпорту автомобілів японськими виробниками на власний ринок.
Цей крок допоможе досягти кількох стратегічних цілей. По-перше, це дозволить збалансувати глобальне виробництво в умовах коливань попиту. У той час як американські заводи Nissan працюють нижче потужностей, експорт автомобілів, таких як Murano, до Японії дозволить зайняти виробничі лінії та додати новий продукт до асортименту SUV в Японії.
По-друге, це відображає еволюцію виробничих стратегій. Коливання валют, торгові умови та зростаючі внутрішні витрати змушують виробників менше звертати увагу на національну ідентичність та більше на глобальну ефективність. Toyota також розглядає можливість імпорту моделей, виготовлених у США, що свідчить про готовність обох компаній до більш гнучкої глобальної стратегії постачання.
Для японських споживачів Murano, виготовлений у США, стане свідченням зміни очікувань. Хоча традиційно покупці надавали перевагу місцевим автомобілям, зростаюча відкритість до імпорту, навіть від вітчизняних брендів, свідчить про те, як глобалізація змінює ринок. Якщо Nissan і Toyota реалізують цей план, це підкреслить нову еру двосторонньої торгівлі в автомобільній промисловості, де місце виробництва має менше значення, ніж дизайн, якість і сила бренду.

 
																								 
																								