Автомобільні виробники можуть зіткнутися з новими вимогами до безпеки, які заохочують використання фізичних кнопок замість відволікаючих сенсорних екранів. Європейська програма оцінки нових автомобілів (Euro NCAP) вже оголосила, що з наступного року для отримання п’ятизіркової оцінки необхідно використовувати фізичні елементи управління для основних функцій. Австралійська програма (ANCAP) також планує впровадити подібну систему оцінювання.
За словами генерального директора ANCAP Карли Хорвег, великі сенсорні екрани з складними меню негативно вплинуть на оцінки безпеки автомобілів. Вона підкреслила, що для таких функцій, як аварійні вогні, склоочисники, фари та сигнал, виробники отримають додаткові бали за їх фізичні елементи управління.
Хоча ANCAP не вимагає повного скасування сенсорних екранів, виробники повинні уникати приховування важливих функцій у підменю. Важливі елементи управління мають бути швидко доступні та зрозумілі для водія.
Питання полягає в тому, чи встигне США, де Наглядова адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) вже піддавалася критиці за застарілі регуляції, також адаптуватися до нових вимог безпеки. Згідно з даними NHTSA, у 2023 році понад 324,000 людей постраждали в ДТП через відволікання водіїв.