Європейський Союз запроваджує нові правила, які зобов’язують автомобільні виробники встановлювати системи допомоги водієві (ADAS) у всіх нових автомобілях. Зокрема, з липня 2024 року обов’язковими стануть автоматичне екстрене гальмування (AEB), датчики заднього ходу та камери, а до 2026 року до цього списку додадуться нові системи. За прогнозами, ці заходи можуть врятувати понад 25,000 життів до 2038 року.
У США, на відміну від ЄС, запровадження AEB заплановане на вересень 2029 року, і наразі лише цієї системи вимагатимуть від виробників. Хоча багато нових автомобілів вже оснащені деякими функціями ADAS, таких як моніторинг сліпих зон і допомога при утриманні смуги, їх регулювання залишається досить м’яким.
Системи, які мають виявляти пішоходів вдень і вночі, також стануть частиною вимог NHTSA. Багато з цих технологій виробляються компаніями, такими як Bosch та ZF, що робить їх доступними для інтеграції в нові моделі автомобілів. За словами заступника адміністратора NHTSA, Софі Шульман, більшість нових автомобілів вже обладнані AEB, що дозволить зберегти ще більше життів до терміну запровадження нових норм.
Хоча в США очікується запровадження AEB, інші функції, такі як моніторинг уваги водія, можуть залишитися поза обов’язковими вимогами в найближчі кілька років. Водночас, можливість запровадження систем обмеження швидкості та інших технологій залишає відкритим питання про їхнє впровадження в автомобільній індустрії.