За даними нової дослідження від CDK Global, обслуговування електромобілів (EV) виявляється дешевшим, ніж у бензинових автомобілів, проте існують нюанси, які слід враховувати. У першій половині 2025 року на ринку було продано понад 607,089 нових електромобілів, що на 1.5% більше в порівнянні з минулим роком. Проте, 85% власників EV повідомили, що їм доводилося повертатися до сервісу протягом першого року володіння.
Дослідження показало, що 53% власників електромобілів, окрім Tesla, вважають, що обслуговування їхніх автомобілів є дешевшим, ніж у бензинових моделей, тоді як у Tesla цей показник становить 41%. Однак, незважаючи на меншу частоту технічного обслуговування, час очікування ремонту в сервісних центрах значно зріс. Наприклад, власники Tesla зазначили, що чекають на повернення своїх автомобілів на 23% довше, ніж власники бензинових машин.
У 2024 році лише 28% власників EV змогли отримати автомобіль в той же день, у порівнянні з 40% у 2023 році. Зросла й кількість автомобілів, які залишалися в сервісах на ніч — з 21% до 29%. Це свідчить про те, що, хоча електромобілі стають дедалі популярнішими, їх обслуговування потребує більше часу та ресурсів.
Експерти вважають, що зростаюча кількість електромобілів на дорогах ставить під загрозу традиційні сервісні служби, які не завжди готові до обслуговування нових технологій. “Ми знаємо, що дилери готові до обслуговування EV, але наші останні результати показують, що власники EV чекають довше на обслуговування”, — зазначив аналітик CDK David Thomas. Це може вказувати на необхідність додаткової підготовки та навчання для техніків, які працюють з електромобілями.