Дослідження, проведене організацією Transport & Environment, виявило, що реальні викиди CO2 плагін-гібридів (PHEV) в Європі майже в п’ять разів перевищують офіційні дані. За результатами тестування 800,000 автомобілів, виявилося, що водії часто забувають заряджати свої автомобілі, покладаючись лише на бензинові двигуни.
Науковці зазначають, що навіть коли PHEV заряджені, вони швидко переходять на бензинові двигуни під час помірного прискорення або в холодну погоду. Це ставить під сумнів точність офіційних тестів, які не відображають реальні умови експлуатації. У 2021 році викиди CO2 становили 134 г/км, а в новому дослідженні – 139 г/км при середньому показнику 28 г/км, заявленому виробниками.
Власники PHEV можуть витрачати на $580 більше на пальне щорічно, ніж якщо б їхні автомобілі відповідали заявленим показникам. Нові правила, що набирають чинності наступного року, повинні зменшити розрив, проте, за прогнозами, він все ще залишиться на рівні 18%.

 
																								 
																								