Porsche знову відклала запуск електричних версій своїх моделей 718 Boxster і Cayman через проблеми з постачанням акумуляторних елементів. Спочатку компанія планувала випустити ці електромобілі у 2026 році, але тепер терміни перенесені на 2027 рік. Основною причиною затримки стала банкрутство шведського виробника акумуляторів Northvolt, на якого Porsche покладалася для постачання високоефективних батарей для своїх електричних спортивних автомобілів.
Раніше Porsche оголосила про плани електрифікувати 80% свого модельного ряду до 2030 року. Проте, через затримки з впровадженням електромобілів компанія змушена також розвивати нові моделі з двигунами внутрішнього згоряння. Аналізатор Fabio Hölscher з Warburg Research зазначає, що зниження попиту на електромобілі також вплинуло на рішення Porsche затримати запуск 718 Boxster і Cayman.
Компанія зменшила штат на 1,900 працівників у своїх основних німецьких виробництвах через уповільнений перехід на електромобільність. У червні 2021 року Porsche створила групу Cellforce для розробки акумуляторних елементів, проте конкуренція з боку китайських виробників ускладнила реалізацію цих планів.
Крім того, у середині 2024 року Porsche зупинила продажі бензинових версій Boxster і Cayman на європейському ринку через нові вимоги з кібербезпеки. Для відповідності цим вимогам компанії доведеться повністю переробити бензинові моделі, що вже перебувають на завершальному етапі виробництва.
Генеральний директор Porsche Олівер Блюм під тиском інвесторів, які закликають зосередитись на одній компанії, а не двох. Це викликано труднощами у розвитку електромобілів, падінням продажів у Китаї та тарифами на експорт в США. Блюм зазначив, що рішення про зміну чи підтримку своїх посад залежить від ради директорів.
Затримка запуску 718 Boxster і Cayman може негативно вплинути на їх дебют, особливо з урахуванням постійних мит на імпорт автомобілів у США, адже Porsche не має виробничих потужностей в цій країні.