Компанія Rolls-Royce, відома своєю розкішною автомобільною продукцією, відзначає зростання цін на свої моделі, які тепер перевищують 500 тисяч доларів. Це стало можливим завдяки значній персоналізації автомобілів, що повертає до традицій кузовобудування, характерних для ранніх років бренду. Як зазначив Джеррі Спан, керівник відділу комунікацій Rolls-Royce Motor Cars Americas, ціни на автомобілі зросли з менше ніж 300 тисяч доларів до понад 500 тисяч протягом останнього десятиліття.
Виробник автомобілів пропонує практично безмежні комбінації кольорів, обробки та матеріалів інтер’єру, але акцент робиться на повністю індивідуальних моделях, які можуть коштувати мільйони доларів. Наприклад, нещодавно завершена трійка автомобілів, натхнених старовинними китайськими муралами, та модель Spectre Lunaflair з унікальним іридієвим покриттям.
Більшість з цих автомобілів базуються на стандартних моделях Rolls, але компанія також займається кузовобудуванням, представляючи такі проекти, як Boat Tail, який дебютував на Villa d’Este у 2021 році, а також серію Droptail. Спеціальні проекти стали практично обов’язковими для виробників преміум-класу, як це демонструють роботи підрозділу Mulliner компанії Bentley та програма Sonderwunsch Porsche.
BMW намагалася придбати Rolls-Royce у 1990-х роках, спочатку постачаючи двигуни для моделі Silver Seraph. Проте у 1998 році Vickers продав Rolls і Bentley Volkswagen Group. BMW вдалося отримати права на бренд Rolls, що дозволило створити нову версію компанії. Перший Phantom, розроблений під керівництвом німецького виробника, з’явився у 2003 році. Відтоді Rolls-Royce привертає молодших покупців: середній вік покупця знизився з 60 до 43 років, що свідчить про зростання популярності бренду серед нових клієнтів.