Сьогодні Сенат США проголосував за блокування плану Каліфорнії, що передбачає поетапне скасування продажу автомобілів на бензині до 2035 року. Це рішення стало значним кроком назад у боротьбі з викидами парникових газів у найбільш прогресивному штаті країни.
Блокування відбулося через скасування дозволу, наданого Агентством з охорони навколишнього середовища (EPA) під час адміністрації колишнього президента Байдена, який дозволяв Каліфорнії запроваджувати суворі норми викидів. Згідно з цими нормами, до 2035 року щонайменше 80% нових автомобілів, що продаються в штаті, повинні були бути електричними або гібридними. Автовиробники, такі як General Motors, Toyota та Volkswagen, виступали проти цих правил, вважаючи їх фінансово обтяжливими.
Дане рішення стало перемогою для автомобільної галузі, яка вважає, що ці вимоги були нереалістичними. У відповідь на голосування, представник Alliance for Automotive Innovation Джон Боццелла заявив, що дотримання цих мандатів потребувало б від компаній значних ресурсів.
Сенат також проголосував за скасування схвалення EPA плану Каліфорнії щодо збільшення кількості безвикидних важких вантажівок. Каліфорнія вже вимагає, щоб 35% нових легкових автомобілів, що продаються до 2026 року, були безвикидними. Однак, автовиробники стверджують, що попит на електромобілі в багатьох штатах залишається занадто низьким для досягнення цієї мети.
Ці законодавчі зміни відображають ширшу політичну тенденцію до скорочення федеральних та державних стимулів для електромобілів. У той же день Палата представників ухвалила законопроект, який скасовує податковий кредит у 7500 доларів для нових електромобілів.
Каліфорнія, яка традиційно лідирує у питаннях екологічних стандартів, тепер стикається з новими викликами у своїй боротьбі за чистіше повітря та зменшення зміни клімату.