Голова Stellantis Джон Елканн закликав європейських регуляторів звернути увагу на можливість впровадження недорогих компактних автомобілів, схожих на японські “kei cars”. Він підкреслив, що високі ціни на сучасні моделі, зокрема через жорсткі регуляції, негативно впливають на попит на автомобілі в Європі.
На конференції Automotive News Europe, що відбулася 12 червня, Елканн зазначив, що до 2019 року в Європі продавалися майже 50 моделей автомобілів за ціною нижче 15 000 євро, а зараз залишилась лише одна така модель. Він запропонував, щоб європейська версія “kei car” носила назву “E-Car”.
У Японії “kei cars” займають 40% ринку, що свідчить про їх популярність серед водіїв у містах завдяки малим розмірам та низьким витратам на податки та страхування. Елканн відзначив, що маленькі автомобілі, такі як Fiat 500, завжди були важливою частиною європейської автомобільної індустрії. Однак нові вимоги до безпеки та екологічності роблять виробництво малих автомобілів нерентабельним.
На завершення, Елканн вказав на необхідність змін у регуляціях, які обтяжують виробництво, адже вже до 2030 року очікується введення більше 120 нових правил у Європі.