Продажі Subaru BRZ зросли на 43.6%, незважаючи на загальне падіння

У травні 2025 року компанія Subaru зазнала зниження продажів, продемонструвавши зменшення на 6,000 автомобілів у порівнянні з травнем 2024 року. Незважаючи на це, спортивний автомобіль Subaru BRZ показав вражаючі результати, зростаючи на 43.6% у порівнянні з минулим роком, що призвело до продажу 326 одиниць.

Основною причиною загального падіння продажів стали моделі, такі як Outback і Ascent, які зафіксували значні зниження, відповідно, на 32.1% і 32.8%. Проте, моделі Crosstrek і Legacy продемонстрували зростання на 15.5% та 24.4% відповідно, що підтримує позитивну динаміку Subaru в цілому.

Загалом, Subaru залишається на 3% попереду в річному обчисленні, проте зниження WRX на 71.2% викликає занепокоєння. Є припущення, що покупці можуть чекати на нову модель STI, що може пояснити низькі показники WRX.