Японський виробник автомобілів Subaru оголосив про значні зміни у своїй стратегії електрифікації, реагуючи на зміни у споживчому попиті та втрату ключових державних стимулів. Компанія вирішила скоротити інвестиції в електромобілі та зосередити більше ресурсів на гібридних моделях. Це стало частиною перегляду планів щодо інвестицій на понад 1,5 трильйона єн (приблизно 9,74 мільярда доларів) у електрифікацію свого модельного ряду.
Наразі Subaru вже вклала близько 300 мільярдів єн (близько 1,95 мільярда доларів) у цю ініціативу. Хоча компанія не змінює загальну суму інвестицій, вона планує перерозподілити використання цих коштів, щоб вони стали частиною загального зростання. Президент компанії Ацуші Осакі зазначив, що з огляду на зростаючий попит на гібриди та перегляд внутрішніх двигунів, доцільно відкласти інвестиції в масове виробництво електромобілів.
Сполучені Штати залишаються найбільшим ринком для Subaru, де понад 70% глобальних продажів припадає на цю країну. У фінансовому році 2024 Subaru реалізувала 662 тисячі автомобілів у США. Однак 30 вересня зникли федеральні податкові кредити до 7,500 доларів на покупку електромобілів, що також вплинуло на стратегію компанії.
На даний момент Subaru пропонує один електромобіль у США — SUV Solterra, розроблений спільно з Toyota, яка також випускає аналогічну модель bZ4x. Subaru планує випустити новий електромобіль Uncharted, побудований на платформі e-TNGA, розробленій Toyota. Проте, компанія розглядає можливість відстрочки запуску чотирьох додаткових електромобілів, запланованих до 2028 року, на користь гібридів і бензинових моделей.
Фінансові показники Subaru демонструють змішану ситуацію. У першій половині фінансового року (з квітня по вересень) компанія збільшила дохід на 5% до 2,38 трильйона єн (приблизно 15,44 мільярда доларів), але чистий прибуток знизився на 45% до 90,4 мільярда єн (приблизно 586,67 мільйона доларів).
З метою зменшення витрат Subaru також запустила проект, спрямований на скорочення витрат на 200 мільярдів єн до 2030 року, враховуючи вплив мит. Згідно з їхніми даними, мита, введені адміністрацією Трампа, вплинули на операційний прибуток на 154,4 мільярда єн (приблизно 1 мільярд доларів).
Крім того, Subaru почала нарощувати виробництво на своєму заводі в Індіані, США, де планує виробляти новий Forester. Компанія вже оголосила про інвестиції в розмірі 40 мільярдів єн (приблизно 277 мільйонів доларів) для початку виробництва моделі.
